vrijdag 28 maart 2014

Even voorstellen: Janet Blaauw

Hallo allemaal,
Ook ik zal me even voorstellen op dit blog.

Mijn naam is Janet Blaauw en kom uit Holten waar ik samen met mijn man en twee dochters woon. Misschien kennen jullie mij ook wel van het Noor! Design team waar ik zo'n twee jaar in mee draai. Of van beurzen waar ik ook vaak aanwezig ben om te helpen of te shoppen.




Het hobby "gebeuren" is bij mij begonnen met het vouwen van thee zakjes.  Daar was ik al snel klaar mee en ben begonnen met de shake-it stempels. Dit waren stempels waarbij je dan schud materiaal kon verwerken en er diverse plaatjes bij kon plakken. Ook de 3d techniek heb ik lang gedaan. Tekenen en schilderen vond ik ook altijd al erg leuk en ben dit gaan doen met allereerst de potloden en daarna distress inkt. 


Maar toen kwam de Panpastel, oooh ik was  meteen verslaafd en niet alleen het panpastellen met sponzen, versamark en inkt maar vooral ook het inkleuren van de cuties vind ik superleuk om te doen. Inmiddels ben ik opgeleid als docent en geef onder de Colourstock vlag panpastel cursussen en de kleurlessen. Deze Cowboy heb ik dan ook ingekleurd met panPastel. 

Groetjes,


1 opmerking:

  1. een super mooie kaart lekker stoer met edwin en mooi gekleurd meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen