maandag 31 maart 2014

Even voorstellen: Joyce Martens

Hallo allemaal,

Ik ben Joyce Martens en al wat jaartjes helemaal verslaafd aan het maken van kaarten, mdf pimpen en meer... Niet veel later kwamen daar natuurlijk de Copics bij. Na wat lessen van Diny en Annie was ik natuurlijk helemaal om. Sinds vorig jaar ben ik PanPastel docent wat ik ook een erg leuk kleurmiddel vind, en niet alleen om te kleuren want PanPastel is erg veelzijdig.


Ik ben dan ook erg trots dat ik deel uit mag maken van het Colourstock DT Team.
En jullie allerlei kaarten met Copic en PanPastel mag laten zien.



Gebruikte Copic kleuren:
Haren E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Hart en Strikken RV66 - RV63 - RV52
Shirt G24 - G21 - G20
Schoenen W4 - W2- W0
Huid E11 - E01 - E00 - E000

Tot de volgende post.

Groetjes,




1 opmerking: