dinsdag 25 maart 2014

Even voorstellen: Saskia Smits

Hallo allemaal,
Ook ik zal me even voorstellen op dit blog.



Ik ben Saskia Smits, 44 jaar en ben getrouwd met Peter en wij wonen in Veghel. Ik maak al zo'n 15 jaar allerlei creatieve dingen zoals kaarten enzo. Ik vind het heerlijk om na een lange dag werken mijn terug te trekken in mijn hobbykamer om lekker kleuren of te knustellen. Het werken met Copic is echt mijn rustpunt na een dag hard werken. Ik werk nu zo'n 6 jaar met copics en ongeveer 1 jaar met panpastel. Ik heb bijna alle verschillende kleurtechniek uitgeprobeerd en ik heb ze ook bijna allemaal onder de knie, maar mijn grote liefde blijft toch echt het werken met copics. Toen mij gevraagd werd of ik voor dit designteam, heb ik meteen ja gezegd. Daar hoefde ik echt niet over na te denken. Zo kan ik mijn passie voor copics met iedereen kan delen!

Hopelijk zien we jullie heel veel terug het blog van Colourstock en ook ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties.

Knuff en liefs, Sas

 


1 opmerking: