zondag 20 april 2014

Bloghop - Molotow Markers

Bij Colourstock willen we elke maand een product uitlichten om jullie te laten zien wat er allemaal verkrijgbaar is. We starten deze keer met de molotow markers. Want naast Copics en PanPastel heeft Colourstock nog veel meer leuke producten zoals bijvoorbeeld de Molotow markers:



Deze marker is de Molotow 127HS, een marker gevuld met een acrylverf.  De marker heeft een heel geraffineerd pompsysteem.  Hij heeft een 2 mm punt, deze kun je verwisselen voor een 1,5 mm of  1 mm punt, als je het fijner wilt hebben.  De 127HS is beschikbaar in 40 briljante kleuren, waaronder een aantal neon- en metalickleuren.


Hoe werkt het?


  • Hop van 20 april t/m 23 april lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Colourstock natuurlijk....

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :



De winnaar van de bloghop krijgt 2 Molotow Markers in de kleur naar keuze:



Zie hieronder al wat sneakjes van ons Design Team, hop even langs hun blogs om de gehele creatie te bekijken: 

Judith Slegers






Marga


Janet

Sandra

Heel veel plezier met de Bloghop en vergeet niet als laatste hier nog een reactie achter te laten!

19 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wauw, Ik heb 1 voor 1 allemaal prachtige creaties gezien. Zeker de moeite waard.

    Proficiat dames, jullie geven mij héél veel inspiratie.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaartjes en leuke ideeën heb ik weer gezien! Bedankt allemaal! Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaarten en ideeën heb ik gezien, prettig om naar te kijken zo op eerste paasdag. Een waar lust voor het oog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt.
    Heb weer even heerlijk inspiratie op gedaan.
    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Complimenten voor de prachtige creaties van het DT team...weer heel wat inspiratie opgedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige creatie's heb ik gezien met de bloghop en deze MOLOTOW-markers hebben een heel hoog hebgehalte dus dat word sparen:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...en toen was ik alweer aan het einde van mijn bloghop... Wat een prachtige creaties heb ik gezien zeg! Ik weet wel dat de molotows aan elke kaart net even iets extra´s geven en de kaart nog mooier wordt. Ik ga zeker sparen voor meer van die geweldige molotows. Super bedankt voor al jullie prachtige creaties en ideeën.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof om te zien wat je allemaal met de Molotow Markers nog meer kan doen dan alleen de stipjes zetten.

    Ontzettend blij met deze bloghop, goede promotie voor de mooie markers.

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En als laatste kom ik hier uit. Wat heb ik veel verschillende dingen gezien die je met de marker kunt doen. Dat je de punt zelf kan verwisselen lijkt me ook erg handig. Deze markers komen weer op mijn wensen lijstje te staan.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb met veel plezier gehopt en erg leuke ideeen op gedaan. Bedankt allemaal.
    Groetjes, Karen Hemel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wst niet dat er zoveel mogelijkheden zijn met Molotows, kende het alleen van de stipjes. heb weer veel inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige bloghop met prachtige (en ook heel diverse) voorbeelden. Ik kende de molotow markers nog niet, maar jullie hebben me met de vele mogelijkheden die jullie hebben laten zien enthousiast gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben bij alle dames langs geweest en erg leuk om op deze manier te zien wat de mogelijkheden met deze markers zijn, heel divers dus. Vond het een leuke bloghop en heb er van genoten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee. Ik heb tijdens de bloghop weer nieuwe inspiratie opgedaan. Het was heel leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke bloghop en zoveel creativiteit ! Echt prachtige, leuke en creatieve creaties tegen gekomen.
    En zo ... hop hop hop, de blog hop zit er voor mij op.
    Echt heel fijn om te doen.
    Nog een fijne dag en vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb ik een leuke ideeen op gedaan met deze blog hop dank je wel
    pppfff nu nog de tijd om het allemaal uit tevoeren naast mijn 40 urige baan lol

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben helemaal rondgehopt en heb prachtige creaties en veel toepassingen gezien! Echt weer iets extra's voor op de kaarten. Alleen, hoe in vredesnaam hebben ze die stiften de naam Molotow kunnen geven?? Doet mij denken aan geweld....Maar misschien moet ik ze met alle geweld willen hebben, hihi!!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat leuk zeg om zoveel verschillende technieken te zien die je met deze Molotows kunt doen, echt super leuk ! ik geloof dat de Metallic kleuren toch wel mijn favoriet zijn. Lijkt me echt waanzinnig om deze eens uit te proberen,
    bedankt voor alle inspiratie !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke ideeen. Ik heb twee van deze markers, maar wist eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest, maar nu wel.
    TOP!
    Veel succes.
    GRoetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen