donderdag 8 mei 2014

Little Birdy

Het is MEI en in MEI legt ieder vogeltje een EI.
Waar kan dat beter dan in mijn vogelhuisje?

We horen de vogeltjes al lekker buiten en dan krijg ik zin om een vogelhuisje te maken.



Dit afdrukje, heb ik ingekleurd met copic markers.
De kleuren die ik hiervoor heb gebruikt zijn:

Voor de huid:
 
 
Voor de haren:
  
Voor de kleren:
  




Ik heb het huisje bewerkt met designpapier, snijmallen, bloemen en parels.


Nu nog een foto van de achterkant.


Laat de vogeltjes maar komen!!

3 opmerkingen:

  1. hoi judith
    wat een prachtig en lief vogelhuisje, erg mooi gekleurd en lieve kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, kijk nou toch wat een leukerd. Super gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi vogelhuisje met tilda er voor prachtig ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen