zaterdag 24 mei 2014

Zentangle

Wat een hele leuke rage is op dit moment, is het zogenaamde Zentangle. Eigenlijk komt het uit de meditatieve wereld en is het als een soort rustgever waarbij je mooie grote patronen tekent en opvult met diverse patroontjes. Ik heb me ook laten vertellen dat ze hier het welzijn van jou in terug kunnen vinden. Voor mij is het echt als een rustpunt, heerlijk lekker patronen tekenen en opvullen.


Deze creatie kwam dus ook zomaar uit mijn hand, als ik hem moest beschrijven in therapy vorm dan voel ik mij er best vrolijk bij. Nadat ik alles getekend en getangled had ben ik begonnen om het, met diverse panpastel kleurtjes, een nog wat vrolijker geheel te laten worden..dus lekker alles ingekleurd. De tekenpennen die ik gebruikt heb zijn multi liners de 0.5 en de 1 mm.
En dit zijn de gebruikte kleuren:


  
  
   

3 opmerkingen: