vrijdag 20 juni 2014

Bloghop - Multiliners

Bij Colourstock willen we elke maand een product uitlichten om jullie te laten zien wat er allemaal verkrijgbaar is. Deze keer zijn dat de Multiliners van Copic, deze zijn ideaal te gebruiken bijvoorbeeld bij Doodlen. Maar je kan er nog veel meer leuks mee en dat gaan we vandaag laten zien.


De Copic Multiliner is ontwikkeld om samen te kunnen gaan met de Copic Markers. Wanneer je tekent of schrijft met de Copic Multiliner en je gaat erover heen met een Copic Marker, zal de inkt niet uitlopen.


Hoe werkt het?
  • Hop van 20 juni t/m 23 juni  lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter. 
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een Basisboek Zentangle van Tirion

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :


Zie hieronder al wat sneakjes van ons Design Team, hop even langs hun blogs om de gehele creatie te bekijken: 

Judith Slegers





Janet


Heel veel plezier met de Bloghop en vergeet niet als laatste hier nog een reactie achter te laten !

8 opmerkingen:

  1. Als grote fan van de multiliners heb ik het hele rondje gedaan. Leuk om al die verschillende toepassingen te zien. Ik ga de komende weken nog even door met Zentangle/ Doodlen promoten op het blog van Doe@ding. Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen heeft schitterende creaties gemaakt en ben alle blogs even langs geweest. Ik ben ook fan van de Multi-liners en gebruik ze regelmatig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creaties heb ik weer gezien zeg en wat een leuke ideeën voor op het to-do lijstje hihi. Ik moet echt maar eens een lijstje gaan maken, want ik kan dit allemaal niet meer onthouden. Super gedaan dames :D

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creaties zijn er voorbij gekomen. En zo verschillend ook. Bedankt allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit moet ik toch ook eens gaan doen.... straks in de vakantie in de tuin. Mooie creaties dames, weer een fan er bij!

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalige bloghop..wat een pracht ideen, weer veel opgedaan,
    Bedankt voor de inspiratie,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ek vind dat all de projecte van de Dt zo mooi is. Veel inspiratie, en nu moet ek zien een paar multiliners te krijgen. Bedankt voor de bloghop. gr. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. M'n complimenten. Jullie hebben laten zien wat je allemaal met multiliners kan doen. Ik heb al een paar ideetjes opgedaan. Nu MOET ik ze natuurlijk ook hebben. Jullie worden bedankt! :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen