dinsdag 28 oktober 2014

Singing in the rain


Dit kleine paddenstoel meisje van MoManning vind het volgens mij heerlijk om in de regen te zingen, dansen en in de plassen te stampen. 
Wat is het toch leuk he als je nog zo klein bent, dan mag dat lekker allemaal. 

Ze is perfect om te kleuren met PanPastel en dat doe ik nu eenmaal graag. De beste ontspanningstherapie die er is. Met de doosjes PanPastel kun je wel zo ontzettend lang inkleuren, dat het me zou verbazen als ik er ooit een helemaal leeg krijg. Je hebt er maar zo weinig van nodig.


Zoals altijd ben ik begonnen met het kleuren van de huid. 
Daarna ben ik haar hoed gaan kleuren. Begin altijd met aanzetten van de PanPastel waar je het het donkerst wil hebben en werk zo naar het licht toe. 


De schaduwen heb ik aangebracht door met een tweede kleur te werken.
Hiervoor zijn ook andere mogelijkheden. 


Meestal kies ik eerst het scrappapier waar ik mee wil gaan werken en kies dan de kleurtjes erbij waarvan ik vind dat ze er goed bij passen. 


Natuurlijk nog even de kleuren die ik gebruikt heb:
Huid:
380.8 Red Iron Oxide Tint
380.3 Red Iron Oxice Shade
280.1 Orange Extra Dark

Haar:
740.3 Burnt Sienna Shade
740.5 Burnt Sienna

Kleding:
220.3 Hansa Yellow Shade
220.1 Hansa Yellow Extra Dark

Hoed: 
280.3 Orange Shade
280.5 Orange
280.1 Orange Extra Dark

Allemaal een heel fijne dag vandaag! 










2 opmerkingen: