zondag 19 oktober 2014

Voorspellen

Vandaag helaas mijn laatste kaart voor jullie van mij op dit blog.
Daarom heb ik een hele toepasselijke kaart gemaakt met een waarzegster erop. 
Zij voorspelt mij dat er iets moois staat te gebeuren hahaha.
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van dit team, maar er staat een andere deur voor me open.
Ik mag zelf kinderworkshops gaan geven en dit pak ik met beiden handen aan.

Jullie zullen me nog zeker tegenkomen op mijn eigen blog en op facebook!!
Alleen hier dus niet meer...

Hier mijn kaart...
Ingekleurd en hoe kan het ook anders, met mijn Copic Markers


De copickleuren die ik heb gebruikt:

Huid: E11,13,50,51,53
 Kleren en omslagdoek op haar hoofd: BV02,08,13 RV19
 Tafelkleed: R22, 35,37,89

Bedankt voor alles!!!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. een erg mooie kaart in leuke kleuren en wens je veel succes met wat je in de toekomst gaat doen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,
    Wat een mooie kaart en weer super ingekleurd en nogmaals veel succes en ik
    blijf je volgen hoor
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen