maandag 17 november 2014

Butterfly

 Hallo allemaal,

Een heleboel kennen vast wel de vlinder stempels.
Ze zijn er van verschillende merken, maten en soorten.
Nu leek het mij leuk om die vlinder eens te voorzien van de 
nieuwe PanPastel Pearlescents. En dit is het resultaat:

Ik heb eerst de stempel gezet met Versamark inkt en daarna heb ik er
witte embossingpoeder op gestrooid . Dit even verhit met de heattool
en de afbeelding ligt als het ware op het papier.


Nu heb ik de vlinder ingekleurd met de pearl panpastels.
En toen hij naar mijn zin was heb ik hem gefixeerd en uitgeknipt.


Ik heb de vlinder als volgt op de kaart verwerkt.
Dezelfde stempel heb ik nogmaals gestempeld met zwarte inkt op perkament papier.
Doe dit wel met een watervaste stempelinkt.
Dit heb ik op maat uitgescheurd en op een zacht roze kaart van 13 x 10 geplakt.
Dit heb ik weer samen op de basiskaart geplakt die bestaat uit diverse lagen cardstock.
De grootste heeft de maat: 15 x 15 cm
  dan: 14.5 x 14.5, 14 x 14 , 13,5 x 13,5 
Op het zwarte gedeelte heb ik nog een rand stans met roosjes geplakt.
En in twee hoekjes een soort banner met pareltjes.

En dit zijn de panpastel kleurtjes die ik gebruikt heb:

951.5 - Pearlesent Yellow 
952.5 - Pearlesent Orange
953.5 - Pearlesent Red
954.5 - Pearlesent Violet
955.5 - Pearlesent Blue
956.5 - Pearlesent Green 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden en wat ideetjes er aan over houden.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren heeft de vlinder, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een prachtige kaart en zeker die vlinder vind ik helemaal TOP!!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd zo heerlijk hoe jij met het product omgaat feest om je bezig te zien

    BeantwoordenVerwijderen