woensdag 24 december 2014

Zonnebloem

Deze zonnebloem is een van mijn favorieten om in te kleuren met de PanPastels.

Ik ga jullie de stap voor stap laten zien hoe ik deze opgebouwd heb.

Eerst heb ik de zonnebloem gestempeld met Versamark. Je ziet ook gelijk mijn favoriete tool liggen waarmee ik de hele bloem inkleur. Het papier dat ik gebruikt heb is het fluweelpapier.


Hier ben ik begonnen met de kleur 220.5 Hansa Yellow


Ga verder met de kleur 280.5 Orange


Nu de 250.3 Orange Shade


Nu de 740.5 Burnt Sienna


Nu nog even terug wat van de kleur 220.5 Hansa Yellow gebruikt om het weer wat helderder te maken.


Als laatste nog wat donkere schaduw erin en de stengel.
Hier heb ik de kleuren 380.1 Red Iron Oxide Ex. dark en voor de stengel 680.3 Bright Yellow Green shade, 220.1 Hansa Yellow Ex. Dark  en als laatste de 250.1 Diaryl. Yellow Ex. dark gebruikt.

Nadat ik alles helemaal oké vond heb ik een schoon sponsje gepakt en over het hele afdrukje gewreven om de overtollige panpastel die net naast het afdrukje is gekomen weg te vegen.


Nog een achtergrondje gemaakt in dezelfde kleuren en toen de kaart gemaakt.




4 opmerkingen: