maandag 30 maart 2015

Just Married

Hoor je de bruidsklokken al luiden ?
Voor een goede kennis in Oostenrijk is het bijna zover en daar stuur je dan natuurlijk een zelf gemaakte kaart naar toe! 
Die dan ook wel speciaal moet zijn, vandaar mijn keuze voor een wat groter formaat met wat meer mogelijkheden om er een kadootje van te maken.


Deze keer wil ik laten zien dat je met PanPastel ook erg mooi een afbeelding in kunt kleuren, de kleuren zijn zacht en dat geeft een mooie uitstraling voor zo'n gelegenheid.


Ik heb de volgende PanPastel kleuren gebruikt:

Voor de bruidegom :
280.3 - Orange Shade
270.5 - Yellow Ochre
340.5 - Permanent Red
840.7 - Paynes Grey
 800.5 - Black

Voor de bruid:
280.3 - Orange Shade
270.5 - Yellow Ochre
840.7 - Paynes Grey
 580.8 - Turquise Tint

Voor de auto:
340.5 - Permanent Red
380.5 - Red Iron Red
580.8 - Turquise Tint
820.1 -  Neutral Gray 1 Extra Sark
20013 - Pearl Medium - Black Coarse 
20014 - Pearl Medium - Black  Fine


Ik heb bewust in de kleur rood gewerkt, want dat is uiteindelijk de kleur van de liefde.......
de kaart afgewerkt met allerlei teksten en wat labels en natuurlijk mag een hartje ook niet ontbreken.


Hopelijk genieten ze in Oostenrijk van mijn creatie en tegen jullie zeg ik kleurige groetjes en tot de volgende keer.


1 opmerking: