donderdag 28 mei 2015

Druk vandaag op pauze en geniet!

 Kiekeboe, wie zit er in de theepot ??? Enig toch dat leuke muizenkopje er boven uit!

Vaak zie je een stempel en dan denk je die wil ik hebben om in te kleuren, daar is dit er een van!
Ook de tekststempel vind ik erg leuk. Even pauze en lekker genieten van een kopje thee (of koffie), wat wil een mens nog meer. 
 

Deze gave stempel is van Moonbeam Meadow. Ik heb ervoor gekozen deze in te kleuren met Pan Pastel. Het blijft geweldig leuk om afdrukjes in te kleuren met PanPastel. 

 De volgende kleuren PanPastel heb ik gebruikt:
Theepot: 680.5 Bright Yellow Green - 660.5 Chromium Oxide Green
Doosje : 220.5 Hansa Yellow - 270.3 Yellow Ochre Shade - 380.5 Red Iron Oxide
Kaartje : 220.5 Hansa Yellow
Muisje : 250.5 Diarylide Yellow - 280.5  Orange - 740.5 Burnt Sienna
Vlaggetjes : 560.3 Phtalo Blue Shade - 280.5 Orange - 250.5 Diarylide Yellow - 430.5 Magenta
Gras : 220.5  Hansa Yellow - 680.5 Bright Yellow Green
En er daarna een gezellig kaartje ervan gemaakt.
Hoop dat jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn kleurwerk!
heel fijne dag allemaal.



1 opmerking:

  1. Met die leuke stempel heb je weer een fantastisch mooie kaart gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen