zaterdag 9 mei 2015

Nothing's impossible

Hieronder een stappenplan hoe mijn kaart tot stand gekomen is.


Stempel de bloemen op fluweelpapier met de Versafine onyx black inkt.



Stempel de bloemen ook op masking tape en knip ze uit.


Plak de maskingtape bloemen op de gestempelde bloemen op het fluweelpapier.


Maak nu de achtergrond met PanPastel.
Ik heb hier de kleuren 250.3 Diarylide Yellow Shade, 430.3 Magenta Shade en 340.8 Permanent Red Tint gebruikt.


Daarna heb ik eerst de ge-emboste delen gedaan op de kaart met een witte embossing poeder en een hard roze in de hoeken. Als laatste heb ik de donkerrode stempel gezet met Stazon Claret.


Haal nu de maskingtape van de bloemen.


Kleur ze in met PanPastel.
Ik heb hier de kleuren 430.5 Magenta, 250.3 Diarylide Yellow Shade en de 270.1Yellow Ochre Ex Dark voor gebruikt.


Ik heb daarna met een potlood en witte Molotow marker wat accenten in de bloemen gebracht.


Daarna wat druppels op de kaart gestempeld. Hier ook met een molotow marker witte accenten aangebracht.




Nu op de druppels wat Paper Glaze aangebracht. Dit laten drogen en daarna de tekststempel met zwarte Stazon inkt gestempeld.

Hieronder het eindresultaat:




4 opmerkingen:

  1. lijkt mij veel werk maar wel een geweldig resultaat erg mooi!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik vragen waar je de stempel van de druppels vandaan hebt? Mail me dan a.u.b. j. mulder122@live.nl ik vind dat het zo' n mooi resultaat geeft op de kaart ik dank dat het op een rozenstempel ook mooi zal staan groetjes van mij en bedankt alvast. Je hebt laten zien dat een kaart met pan pastel niet zo ingewikkeld is dan dat het er uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 1 belangrijk ding vergeten fixeren tussen elke laag of doe je dit niet

    BeantwoordenVerwijderen