vrijdag 15 mei 2015

Zeg het met bloemen

Soms is het leuk een keer iets anders te maken dan een kaart, daarom deze hanger voor een speciaal iemand.


Ik heb er voor gekozen om deze hanger helemaal met PanPastel te maken. De achtergrond heb ik op papier met behulp van een mask gekleurd met de kleuren 250.8  " Diarylide Yellow Tint",  250.5  " Diarylide Yellow ",  250.3  " Diarylide Yellow Shade" en 280.5 "Orange
Daarna gefixeerd en op een m.d.f.  hanger geplakt.


De bloemen en blaadjes heb ik op dezelfde manier gemaakt, met de kleuren die ik ook voor de basis heb gebruikt, voor de blaadjes kwamen daar de kleuren 250.1 " Diarylide Yellow Extra Dark" en 250.3  " Diarylide Yellow Shade" nog bij.
Wel heb ik op papier nog gestempeld in een bijpassende kleur inkt.
Daarna de blaadjes en bloemen met een stans uitgesneden en de bloemen gemaakt.



Zo krijg je een creatie die helemaal in dezelfde tinten is en erg rustig van uitstraling wat toch mijn voorkeur heeft.


Dit was weer mijn bijdrage voor deze keer en sluit ik af met zoals altijd, kleurige groetjes,



4 opmerkingen: