zondag 26 juli 2015

Fly with me


Hoi blogvolger,

hier ben ik weer met een nieuwe kaart. Dit keer weer een kaartje met een met Copics gekleurde afbeelding. Dit keer heb ik geen stap voor stap foto's gemaakt, dat doe ik een volgende keer weer.

Ik begin altijd met het kleuren van de huid. en daarna doe ik altijd de haren. Deze manier van kleuren is voor mij het fijnst omdat vaak met huid of de haren het meeste mis gaat.
Na de huid en haren heb ik de broek gedaan en de jas. Het jongetje kijkt naar mijn idee richting de zon dus ik heb geprobeerd de schaduwen het meest links in de afbeelding te kleuren.
De achtergrond heb ik ook een beetje gekleurd maar niet met Copics maar met PanPastel. zo valt het witte van het papier niet meer zo op en krijgt het een meer ouder uiterlijk.


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
broek: B95, B97 en B99
Jas: E35. E37 en E47
schoenen en bril: C1, C4 en C8
Gras: BG93 en BG99
sjaal: R17, R29, R37 en R89
kraag en haren: Y21 en YR24
huid: E000, E01 en E11
schaduw: W0, W2 en W3


Bedankt weer voor het kijken, ik heb deze kaart met veel plezier gemaakt.



6 opmerkingen: