zondag 9 augustus 2015

A Hug....

Soms ontstaan er per ongeluk zulke leuke dingen!  Zo ook deze kaart. Tijdens het surfen op internet lag er een onafgewerkt kaartje voor me en een Copic Multiliner en voor ik het wist was ik lekker aan het doodlen op dit kaartje.


Het groene vlak had ik al enige tijd geleden gemaakt met twee kleuren Distress inkt maar ik wist eigenlijk nog niet goed wat ik er mee zou gaan doen.

Tot ik mijn Copic multiliner 03 zag liggen en ineens dacht he dat is misschien ook wel leuk. 


En zo ben ik om het kader begonnen met een soort van blaadjes tekenen met de Copic multiliner 03. Daarna de blaadjes op vullen ook weer met dezelfde Copic mulitiliner.
Omdat ik het kader groen had gemaakt heb ik de blaadjes een beetje opgevuld met groene Prisma potloden om het geheel wat meer kleur te geven.

De randen van het kaartje heb ik afgewerkt met een klein beetje Distress inkt en ik heb een leuke tekst in het kader gestempeld.

Soms als je inspiratie even aan de wandel is komen er dit soort leuke dingen uit en daar word ik dan weer heel vrolijk van, ik hoop jullie ook.

2 opmerkingen:

  1. Echt een heel mooi kaartje geworden!!!!
    Prachtig zacht v kleur.
    Zou nog maar eens een werkje bij de telefoon leggen, dat nog niet af is en wachten tot er iemand belt 😃😃.
    Groetjes Gery.

    BeantwoordenVerwijderen