woensdag 26 augustus 2015

Crazy Birds en PanPastel


Hallo bloglezer,

 Fijn dat je hier weer komt kijken naar deze leuke kaarten die ik voor je gemaakt heb.

Ik ben groot fan van de Crazy birds en kon het niet laten om er iets leuks mee te doen. Ik ben begonnen met de kaarten te voorzien van structuurpasta met behulfp van verschillende stencil.
Met Versamark heb ik hier en daar gestempeld.



Voordat ik de kaarten voorzien had van PanPastel heb ik met de Molotow marker stipjes aangebracht, onder die stipjes zal de kleur van de kaart zichtbaar blijven. Molotow markeerstiften zijn ideaal voor grotere oppervlaktes maar zeker ook voor het kleinere werk.


Ik ben toen begonnen met het kleuren van de Crazy Birds met mijn Copic Markers. Toen ik ze allemaal gekleurd had heb ik ze met de nieuwe stansjes uitgesneden.



 Daarna heb ik de Crazy Birds allemaal op de kaarten geplakt en de kaarten gemat op cardstock.






De gebruikte kleuren zijn in volgorde van de kaarten
kaart 1: R14, R17, RV06, V16, 
PanPastel Bright Yellow Green, 680.3 Bright Yellow Green Shade, 640.5 Permanent Green

kaart 2: R29, R17, YR18, Y19, Y06
PanPastel 470.5 Violet, 470.8 Violet tint, 640.5 Permanent Green

kaart 3: G14, G07, B05,B29, 
PanPastel 680.5 Bright Yellow Green, 680.3 Bright Yellow Green Shade, 280.5 Orange

kaart 4: BV02, V06, G07, YG06
 PanPastel 280.5 Orange, 280.3 Orange Shade, 220.5 Hansa Yellow

kaart 5: YG06, G07, Y08, YR16 
PanPastel 340.5 Permanent Red, 430.5 Magenta, 430.8 Magenta Shade

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe ik het gemaakt heb.
 Bedankt voor het kijken en de reacties, 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie!! Mooi kleurrijk en die molotow masking liquid zie ik wel zitten. Die zit er bij de eerstvolgende bestelling bij :-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super crazy birds serie Brenda, ik word er helemaal vrolijk van! Goede tuto en mooi gekleurd, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are wonderful, fun cards! I love the backgrounds you created for your Crazy Birds. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen