donderdag 13 augustus 2015

Keep room in your Heart

Hallo allemaal, 
voor mijn creatie van vandaag ben ik aan de slag gegaan met acrylverf van Ara, Pan Pastel en Copic Markers. 


Ik heb eerst een collage achtergrond gemaakt met Ara gel medium matt en tissuepapier. Daarna heb ik structuurpasta aangebracht door het spinnenweb stencil van Dutch Doobadoo. Nadat de pasta gedroogd is een laag acrylverf (bijv Ara B334) met glazingmedium aangebracht en deze even laten indrogen. Na het uitwrijven van de verf krijg je een mooie oude vintage look op je achtergrond. 


Nogmaals alles goed laten drogen. Om meer kleur aan te brengen heb ik Pan Pastel gebruikt zoals de 238.03 red iron oxide shade en de 293.15 copper. Voor wat accentjes de 247.03 violet shade toegevoegd. Het is jammer dat de prachtige glans van de metallic Pan Pastel op de foto wegvalt, maar die glans is echt supermooi. 
Voor het fixeren van de Pan Pastel de nieuwe Ghiant Academy Fixatief gebruikt, een mens - en milieuvriendelijke spray. 



Om de leuke achtergrond af te maken een nieuwe stempelset van Paper Artsy gebruikt. De afbeeldingen heb ik ingekleurd met Copic Markers. 

De bloemen en de bloemhartjes zijn ingekleurd met BV23, 25 en 29 en omdat ik het eindresultaat iets te grijs vond worden als laatste een laagje BV13 toegevoegd. 

De bloemen en de rups zijn ingekleurd metYR15,16, 18 en 07.

Groetjes en tot de volgende keer.

3 opmerkingen: