zaterdag 1 augustus 2015

Kleuren op kraft

Hallo allemaal,

Het is al weer mijn beurt om je wat te laten zien met PanPastel.
Wat is het toch een veelzijdig product!



Dit keer heb ik een eenvoudige kaart gemaakt waarbij ik een afbeelding heb
gebruikt die gestempeld is op Kraft karton en ik heb deze ingekleurd met PanPastel.



De PanPastel geeft een andere kleur dan op een witte achtergrond maar
hiermee kun je rekening houden door wat fellere of lichtere kleuren te gebruiken.
Ik heb de jurk gekleurd met een penseel en de kleur Magenta 430.5

De haren heb ik gekleurd met de eerste lichtste kleur - Raw Umber ,780.8 en de donkere haren heb ik gekleurd met Raw Umber ex dark 780.1

Wil je ook leren inkleuren of werken met PanPastel?
Kijk dan eens op onze pagina PanPastel cursussen. Daar vind je door Colourstock opgeleide docenten. Deze zijn er verdeeld over het land. In de zomervakantie worden er wat minder lessen gegeven maar je kunt uiteraard contact met ze opnemen en een afspraak maken!





2 opmerkingen: