maandag 24 augustus 2015

Lagen


Tijden onze DT dag kregen wij van Colourstock een heel mooi pakket.
In dit pakket zat Ara acrylverf.
Ik ben daar gelijk mee aan de slag gegaan en laat jullie hieronder zien hoe ik met verschillende lagen deze kaart heb gemaakt.


Ik heb 3 kleuren Ara acrylverf  op een paletje gedaan, je hebt maar een heel klein dotje van elke kleur nodig. Ik heb de kleuren Citroengeel, Lichtrood Oranje en de Magenta gebruikt.
Ik heb een iets wat breder penseel gepakt en met alle 3 de kleuren heb ik willekeurige strepen getrokken


Terwijl dit aan het drogen was heb ik 3 keer dezelfde bloem gestempeld en deze met de restjes Ara acrylverf ingekleurd


Toen ben ik verder gegaan met de kaart en heb met de Memento Tangelo en de Cover a card Crumpled Lace de tweede laag gestempeld.


De derde laag heb ik gestempeld met Memento Lilac Posies en de Cover a card Cracked paint.
Ik heb niet de hele stempel beïnkt maar gedeeltes ervan zodat je ook leuke kleine stukjes met de crackle op je kaart krijgt.


De vierde laag is gedaan met een Kaisercraft honinggraad stempel en WOW Embossingpoeder Opaque Bright White


De vijfde laag is gemaakt met een Penny Black stempel 1999 L Letter Background en de Memento Sweet Plum, ook hier heb ik niet de hele stempel beïnkt maar gedeeltes ervan.

Daarna de bloemen uitgeknipt, een leuk tekstje gezocht en de kaart in elkaar geplakt.




1 opmerking:

  1. Heerlijke kleuren en je weet dat ik gek ben op lagen....mooi Marga! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen