maandag 3 augustus 2015

Precious Little One!

Hallo iedereen!

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien dat ik gemaakt heb.
Deze keer heb ik weer een babykaartje gemaakt.
Ik heb een stempeltje gebruikt van Kraftin' Kimmie Stamps "Welcome to the world".
 Het schattige stempeltje kan je minder hard laten lijken door de No-lines techniek, waardoor je een zachter geheel verkrijgt.


In plaats van te stempelen met de zwarte Memento "Tuxedo Black", stempel je met een lichte kleur. Zelf heb ik Memento "Desert Sand" gebruikt. Je ziet dan een hele lichte afdruk, die je na het inkleuren niet meer ziet. Vergeet niet om de details met een Copic Multi liner te overtrekken. Zoals ogen, neus (hond), mond,... Ben je niet zeker over de lijnen die je ziet? Stempel nog eens met zwarte inkt op een kladblad en gebruik het als "spiekbriefje".


Hier zijn dan de Copic kleurtjes die ik ervoor heb gebruikt:
huid: E13, E11, E00, E000
haar: E50, E35, E33, E31
kruippakje: B97, B95, B93, B91
hond/ grond: W7, W5, W3, W1, blender
groen: G28, YG17, YG13, YG11
neus hond/steeltje rammelaar: N9, N7, N5, N3, N1

Dit was het voor mij vandaag, bedankt voor het lezen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten