maandag 15 februari 2016

Be Happy....

Hallo volgers,
 
Wees blij is voor mij iets waar ik nog weleens aan denk als ik aan het kleuren ben.
Dan besef ik hoe rijk ik ben, dat ik dit kan en mag doen met mijn onmisbare Copic markers.
Telkens weer laten zien wat je allemaal kunt doen met al die leuke kleuren is een uitdaging die 
voor mij geweldig is.
Daarom vandaag weer een afdrukje dat gekleurd is met de Copic markers.


De gebruikte stempel is er een van Aurora Wings, deze zien er altijd wel wat sprookjesachtig uit.
Daarom ben ik ook puur op mijn gevoel gaan kleuren en heb gekozen voor kleuren die ik warm en
mooi vind.


Uiteindelijk zijn het dan deze kleuren geworden;

Huid; E 21 - 11 - 01 - 00 - 000 - 0000 - R 02
Steel bloem; G 99 - 94 - 82
Hoedje en Schoenen; YR 27 - 24 -23 - 21 - 20
Jurk; YR 18 - 16 - 15 - 14 - 12 - 20
Bloem; R89 - 85 - 83 - 81
Stippen en Vleugels; T 5 - 4 -3 - 2 - 1 - 0


Als laatste heb ik een kaart in bruin- oranje tinten gemaakt met veel stans motieven .
Daar mijn afdrukje op geplaatst, nog wat houten hartjes en een bloem toegevoegd, natuurlijk een 
tekst en klaar is de kaart.

Graag wens ik jullie weer veel inspiratie bij het kleuren en maken van kaarten toe en eindig ik met 
kleurige groetjes, Mieke.


2 opmerkingen:

  1. Mooi Mieke mooie warme kleur ik geniet iedere keer weer van je kaarten op dit blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Mieke mooie warme kleur ik geniet iedere keer weer van je kaarten op dit blog.

    BeantwoordenVerwijderen