zaterdag 13 februari 2016

don't look back

...don't waste your time looking back on what you've lost
move on, for life is not meant to be travelled backwards....


En zo is het maar net, niet treuren om wat is geweest maar kijk naar wat gaat komen
een mooi motto om deze post mee te beginnen.....

Deze week heb ik (wederom) een art journalpagina voor jullie.




 Ik heb voor deze creatie een digi gebruikt van Sara Burrier (Crafts and Me). Ik heb de digi gebruikt op een achtergrond van Dylusions inkt. De gebruikte stencils van Dutch Doobadoo. 


Ik heb deze elf ingekleurd met de volgende Copic Markers:
huid - E50,0000,00 R11,00,BG0000, FBG2 RV00, BV00 en E09
haren - V91,93,95 en 99
bloemen- RV 02,04,06,09 00, W1, 5
bloemen en groen in de jurk: YG 05,17,67
jurk en vleugels - BG11,53,57 en 75

na het inkleuren heb ik de elf uitgeknipt en opgeplakt met gel medium


In de achtergrond zie je nog wat scriptstempels en een leuke spinnenwebstempel.
De spreuk heb ik gevonden op het internet en met een dunne Molotov marker geschreven.

tot de volgende keer

groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten