maandag 9 mei 2016

Pluk de Dag

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een post laten zien
Ik heb gekozen voor de Magnolia's van Studio Light, er zijn de laatste tijd verschillende stempels met bloemen uitgekomen, ik vind ze dan ook heerlijk om in te kleuren.



Deze Magnolia heb in ingekleurd met Copic Markers


Ik ben begonnen met de lichtste kleur RV91, daarmee kleur ik bijna het hele blad, ik laat nog een klein beetje wit waar ik het heel licht wil hebben. Dan neem ik de 2de kleur RV93, daarmee kleur ik vanuit het hart naar de kant tot halverwege het blad. Deze 2 kleuren blend ik dan voor een egale overgang. Daarna neem ik mijn 3de kleur RV95 en kleur ik nog ongeveer 1/3 van uit het hart, deze blend ik weer met RV93 en RV91. Het stukje dat je nog wit hebt gelaten mag je nu meekleuren met RV91.


Als laatste kan je hier en daar nog wat accenten geven met de donkerste kleur RV99. Dit geeft je kleurwerk meer diepte. 


De groene blaadjes heb ik gekleurd met YG 61 - YG63 - YG67 en dit op dezelfde manier als de bloem.


Voor de tak heb ik E15 en E79 gebruikt

Ik wou een leuke achtergrond maken met de Gelli Plate dus heb ik mijn Magnolia's eerst uitgeknipt.



Ik heb de Gelli Plate van 10 cm gebruikt met 2 kleuren Distress ink en daarna met een mal cirkels gemaakt met dezelfde kleuren.








Toen dat klaar was heb ik mijn bloem geplakt en het kaartje gemat op donker violet cardstock en daarna op een dubbele witte kaart.

Nog een teksstempel en een paar plakpareltjes, en dan is dit het resultaat




 Ik hoop dat jullie het weer een mooie post vonden, en dan zie ik jullie hier weer over 2 weken

 Liefs 
Nadia
x

1 opmerking: