zondag 26 juni 2016

Sweet Birthday


Is deze afbeelding geen snoepje? Ik vind hem zo lief! Graag laat ik zien hoe ik de afbeelding ingekleurd heb. De kaart heb ik gemaakt voor een jarige job. Sweet Birthday.


 Ik ben begonnen met het kleuren van de huid. Met de lichtste kleur YG05 heb ik het hele gezicht en handen gekleurd.


 Met de donkerste kleur Copic Marker G99 heb ik de schaduwen getekend. Dit wordt natuurlijk nog verder geblend want zo ziet het er nog niet mooi uit.


Met de één na donkerste kleur YG17 heb ik de donkere schaduw al wat verder geblend, nu is er nog 1 stap om het gezicht mooi te maken door met YG05 alles uit te blenden


 Hier zie je het totaal plaatje, alle kleuren Copic Marker zijn mooi geblend en vormen één geheel.


 De kleding heb ik gekleurd met drie kleuren Copic Marker op dezelfde manier als het gezicht. Dus eerst 1 basis kleur, daarna de donkerste kleur en de 1 na donkerste en daarna alles goed geblend met de lichtste kleur.


Is het geen snoeppie? Zo lief! Ik heb mijn best gedaan om jullie stap voor stap het kleurwerk te laten zien van de Copic Markers.

De gebruikte kleuren:
huid: YG05, YG17 en G99
trui:V15,V09 en BV08
kraag: BV23, BV25 en BV29
Schaduw: C3 en C1


Met creatieve groet



4 opmerkingen: