vrijdag 1 juli 2016

I wish you a happy day!



Goedendag Colourstock fans,

Zoals de meeste van jullie weten leveren ze bij Colourstock alleen eerste klas materialen.
Ik heb zelf een voorkeur voor een paar van die producten. Vooral Copic Markers, Molotow markers, PanPastel en Molotow Aqua Twins hebben een plaatsje in mijn hart verovert.
Er gaat eigenlijk geen dag voorbij zonder dat ik met één van de materialen gewerkt heb.
Deze keer ben ik los gegaan met de Copic Markers en Molotow Acrylic Markers.

Op het moment verschijnt de ene na de andere mooie stempel met bloemen.
Het is maar goed dat geld maar één keer kan rollen.
Want anders bleef ik stempels en digitale stempels kopen.

Deze keer ben ik aan het werk gegaan met stempels van Studio Light.
Ik heb de bloemen meerdere keer gemaskeerd en de vlindertjes heb ik later opgeplakt.


Je hoeft eigenlijk helemaal niet zoveel kleur te gebruiken om een mooi effect te krijgen
Voor de bloemen heb ik maar 2 kleuren gebruikt.
Ik heb eerst een onderlaag aangebracht met B23.
Daarna heb ik met V04 kleine puntjes aangebracht.
Daarna heb ik het hele bloemblaadje weer ingekleurd met B23.
Ik ben ook over het paarse van V04 heen gegaan.....daardoor zijn de kleuren mooi gaan blenden.

Ik wilde heel veel effect geven aan de groene bladeren:
Door de schaduw in te kleuren met T5 krijg je een mooie donkere schaduw.
Daarna ben ik het blad pas in gaan kleuren met drie groene markers.

De achtergrond is gemaakt met swiepende bewegingen.
Deze techniek leer je tijdens onze Copic lessen.
Heb je interesse in één van deze Copic lessen, neem dan eens contact op met één van onze docenten.


Deze keer heb ik voor onderstaande Copic Markers gekozen:
paarse hortensia blaadjes: B23 - V04
groene hortensia bladeren: Y03- G07 - G14 en T5
vlinders: E33 - Y19 - YR07 - YR09
achtergrond: BG0000 - BG000 - W1

De witte puntjes in de bloemen zijn gezet met een Molotow Acrylic Marker.
Ik hoop dat ik jullie weer op ideeën heb gebracht.
  
Een hele fijne dag en tot over 14 dagen,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten