donderdag 21 juli 2016

Zonnige Zonnehoed

Hallo allemaal,

Werken met PanPastel op fluweelpapier gaat heel goed. Het papier heeft een fijne structuur waardoor de PanPastel goed hecht. De bloemen (DarkroomDoor) zijn gestempeld met watervaste zwarte inkt op aquarelpapier. 


Op een stuk fluweelpapier heb ik met sponsjes PanPastel gewreven. Ik gebruikte de kleuren Ultramarine Blue Tint (520.8), Bright Yellow Green Tint (680.8) en Bright Yellow Green Shade (680.3). Probeer een soort landschap te creƫeren.


Vervolgens heb ik met Versamark een 'solid' zonnehoed gestempeld. Met een kwastje heb ik hierover PanPastel Pewter (921.5) aangebracht. Met een kleinere zonnehoed heb ik hetzelfde gedaan.


Met Stazon Jetblack heb ik 2x een 'open' zonnehoed gestempeld. Op deze plek komt straks een ingekleurde bloem. 


De bloemen heb ik nog 2x gestempeld op aquarelpapier, deze kleur je in met Molotow Aqua Twin. Ik gebruikte de kleuren orange (003), vermillion (005), brown (019), yellow green (019) en dark green (105).


Knip de bloemen uit en plak ze precies op de bloemen die je al eerder op je kaart stempelde. Geef hier en daar wat accenten met een zilvermarker. Het tekststempeltje is van Hero Arts.


De achtergrond heb ik gemat op zilverkarton en uiteindelijk op een witte kaart geplakt.


Hopelijk heb ik je weer op een idee kunnen brengen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten