dinsdag 23 augustus 2016

Morehead

Hallo Bloggertjes,

Helaas is dit mijn laatste creatie hier voor het Colourstockblog. 

Ik vond het heerlijk om met dit designteam samen te werken en voor jullie iedere keer weer een leuke post te bedenken.

We zullen elkaar zeker nog wel tegenkomen in blog-/ of facebookland.


Voor dit kaartje heb ik gekozen voor een Morehead, het is al lang geleden dat ik deze heb gebruikt, maar ik kwam hem tegen toen ik mijn stempel collectie aan het opruimen was, ze blijven toch mooi he, niet?

Ik heb gekleurd met Copic Markers.

Bij deze stempel wil ik het licht van rechts laten komen. Ik begin dus aan de linker kant met inkleuren.
Ik ben begonnen met nummer BV000 en dit tot ongeveer de helft.


Daarna heb ik met nummer BV00 gekleurd en ben een beetje terug gebleven, daarna heb ik deze kleur geblend met BV000 zodat je 2 kleuren mooi in elkaar overlopen.


Als derde kleur heb ik nummer BV02 gebruikt en weer een beetje verder terug gebleven. Deze heb ik dan weer geblend met nummer BV00 en BV02.


Voor de rest heb ik de volgende nummers gebruikt

Gezicht; E50 - E00 - E02 - E04
Haar, E50 - Y11 - Y21 - E33 - E37
Hond E50 - E31 - E33 - E35
Schoenen; C0 - C2 - C3 - C5
Kraag, C0 - C2 - C3

Dit is het eind resultaat!



Hoop dat jullie het weer een leuke post vinden.

Tot ziens
Nadia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten