maandag 26 september 2016

Dikke Knuffel

Hallo bloglezers.


Erg leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog, waar we proberen door middel van enkele stappenfoto's, jullie te laten zien, hoe wij de kaart of project hebben gemaakt.


Deze keer heb ik een CAS kaartje gemaakt met de Molotow Aqua Twin Markers.


Om dit te maken heb je nodig:
Een bloemenstempel
Papier om op te stempelen en waar je op kan kleuren met de Markers
Squeeze pen
Plastic sheetje
Drie kleuren Molotow Aqua Twin markers
Een zwarte Molotow Marker
Een stukje bijpassend gekleurd cardstock
Een reep zwart Cardstock 
Een rechthoekige kaart.


Ik heb op Mixed Media papier drie keer dezelfde stempel gestempeld.
Daarna heb ik de stempels op verschillende manieren gestanst. Je kunt ze ook op dezelfde maat uitsnijden. Op elk vierkantje heb ik een ander deel van de bloem laten uitkomen.


Daarna heb ik voor elk vierkantje een stukje gekleurd cardstock gesneden en een strook zwart waar de vierkantjes oppassen.


Daarna heb ik de bloemen ingekleurd. Ik heb daarvoor de volgende nrs gebruikt:
Bleu 011 en Pink 008.
Met de brede beitelpunt heb ik wat inkt gestipt op een sheetje. Dit heb ik met een squeeze pen opgenomen en de bloem gekleurd. Eerst heb ik het blad een basis kleur Pink gegeven en met Bleu afgemaakt. Hier en daar het Pink wat meer aangezet om het wat naar voren te brengen.
Het bloemhart heb ik gekleurd met Yellow nr 001.
Toen het hart droog was, stippen gezet met de zwarte Molotow marker.

Daarna de drie vierkantjes gemat op het gekleurde cardstock.
Deze vierkantjes op de zwarte strook geplakt.
Een tip. Eerst de bovenste en onderste plakken, Zo kan je de middelste precies in het midden krijgen. 



Dan is dit het eindresultaat. Leuke tekststempel ernaast en klaar is je kaart.

Hiermee hoop ik jullie weer een leuk idee gegeven te hebben.

Groetjes Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten