vrijdag 30 september 2016

Just a note..


Hallo allemaal, 
vandaag laat ik jullie weer wat moois zien met de Molotow Aqua Twin Markers.

Deze keer heb ik een stempel be-inkt met de markers. 
Ik heb gelijk alle kleuren aangebracht op de stempel en deze ook geen extra vocht meer gegeven. Het blijft goed nat dus dat hoeft niet. 
Tip: Wil je een meer aquarel-effect bereiken, dan nevel je wat water over de afdruk. 
Druk de stempel af op aquarelpapier. Ga daarna met een Sqeeze pen gevuld met Blendervloeistof over de hele afbeelding heen om de witte vlakjes ook wat op te vullen.
Ik gebruikte de kleuren 001,003,016 en 019 om de stempel te be-inkten.
De schaduw heb ik aangebracht door de kleur 012 aan te brengen op een acrylblock,
daarop bracht ik ook wat blender vloeistof.  Dit  mengde ik wat met de kleur 012 en nam het op met de Sqeeze pen. 
Tip: Werk behoorlijk nat, dan krijg je mooi het aquarel effect.
Laat dit in de lucht drogen dat geeft het mooiste resultaat.
Als laatste stempelde ik er een tekst op, met Versafine Onyx Black.

Hopelijk vonden jullie het weer een leuke post, 
het zou fijn zijn als je  een reactie achterlaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten