dinsdag 23 mei 2017

Gelliplate en Inktsprays

Hallo Allemaal

Dit keer een post met de Gelliplate,gesso en inktsprays.
Ik heb de grote Gelliplate gebruikt.
Ik ben begonnen met witte gesso op de Gelliplate uit te rollen en ik heb met wat ronde voorwerpen en een stencil van Pronty een patroon gemaakt.


Daarna heb ik verschillende kleuren inktsprays erop gespoten.



En een afdruk gemaakt:



Zo heb ik een aantal achtergronden gemaakt. Nog eentje op dezelfde manier:



Weer sprayen



Print maken


Dan zit er op de Gelliplate nog genoeg gesso en inkt. Heb hier nog wat verf toegevoegd. En zo kon ik nog een print maken. 





Op de Gelliplate heb ik vervolgens weer een laagje gesso aangebracht en met een stencil van Dutch Doobadoo gewerkt. Zo krijgt je een negatieve en een postitieve afdruk.


De gemaakte achtergronden heb ik bewerkt met stencils en stempels.


Je kan er stukjes uitsnijden om kaarten mee te maken. Of een A5 art journal pagina maken.Ik heb het beide gedaan.



De vlinder is ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

Groetjes Nel




2 opmerkingen: