vrijdag 30 juni 2017

Collage


Hallo bloglezers,

Vandaag laat ik jullie eens heel wat anders zien wat ik met de Molotow Aqua Twin markers gemaakt heb. Ik was zomaar wat aan het spelen en dit is het resultaat van een middagje kliederen en spelen met de markers.


Met de brede punt van de marker 010 Purple een begin gemaakt op een stukje oud Hollands handgeschept papier. Ik heb dit papier gekozen omdat dit veel water kan hebben, voor deze techniek heb je echt aquarelpapier nodig dat goed water opneemt.  


Daarna met de kleuren 016 yellow green, 012 cyan, 001 primary yellow en als laatste de kleur 003 orange strepen op het papier getrokken.


Ik heb toen het hele oud Hollands papiertje goed nat gesprayd. 
Toen een ander papier er bovenop gelegd en dit goed aangedrukt. 
Als resultaat heb je twee achtergrondjes.


Nog een keer het origineel nat gesprayd en weer een ander papiertje erop gelegd en goed aangedrukt en dit is het derde afdrukje.


Hieronder zie je het resultaat als ze alle drie droog zijn dus ook het orgineel. Je hebt nu drie mooie achtergrondjes waar je iets leuks mee kunt maken.


Hieronder heb ik een van de achtergronden verwerkt op een kaart. 


Ik hoop dat jullie dit weer een leuke post vonden, ik vond het heel leuk om te doen.


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk en kleurrijk. Dit is mooi voor achtergronden als je geel gelli plate hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat mooi Marga. Ga ik zeker weten uitproberen. Dank voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat mooi Marga. Ga ik zeker weten uitproberen. Dank voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Clarification post! I really like and appreciate your efforts, thank you for sharing useful knowledge about blog strategy I heard I like
    Thai Boxingt


    BeantwoordenVerwijderen