donderdag 29 juni 2017

GelliPlate, Schelpen en Vingerverven (deel 2 van 2!)

Hoi allemaal!

Hierbij dan het vervolg en eindresultaat op mijn post van de vorige keer, deze kun je hier terugvinden. In de video in deze blogpost ga ik verder met de uil en jullie zien het eindresultaat.
De vorige keer was dit het resultaat, en nu ga ik dus vanaf dit punt verder: 


In deze video ga ik eerst met mijn vingers, daarna met penseel en verschillende kleuren acrylverf details aanbrengen. Ik heb steeds aan de rechterkant vermeld welke kleur ik gebruik.



In het eerste deel is dit een tussenstop: 



Na de video is dit het resultaat:



Daarna heb ik met Derwent pastelpotlood nog wat details aangebracht, onder andere in het oog en in de veren, en dan is dit uiteindelijk het resultaat:



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Tot de volgende keer, groetjes Claudia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten