zaterdag 3 juni 2017

Hugs

Hallo bloglezers,

Vandaag een post die ik gemaakt heb voor de Colourstock blog maar een andere post dan ik in mijn hoofd had. Soms lopen de dingen net even anders. Hiervan mislukte de achtergrond dus heb ik er een ander kaartje van gemaakt.


Ik wilde een kaart maken met twee kleuren Molotow Aqua Twin Markers en ook de achtergrond in maar twee kleuren.
Ik heb eerst de bloemen gestempeld met Versafine Onyx black.


Ik heb allebei de bloemen ingekleurd met de Molotow Aqua Twin marker 037 Warm grey.


Daarna heb ik allebei de bloemen ingekleurd met de Molotow Aqua Twin marker 019 Brown.


En toen ging het helaas mis, de achtergrond werd echt niet mooi. Dus heb ik allebei de bloemen uitgeknipt en toen op een bruine achtergrond geplakt. Zo bleef de schade beperkt en heb ik de bloemen niet voor niks ingekleurd.


Hoop dat jullie dit weer een leuke post vonden.


1 opmerking: