zondag 30 juli 2017

Different

Hallo allemaal,
vandaag weer een post van mij met de Molotow Aqua Twin markers.


 Ik laat jullie zien hoe ik een achtergrond gemaakt heb met de Molotow Aqua Twin markers.
Ik heb eerst een label op een Pronty stencil geplakt met schilderstape. Ik haal de tape eerst even over mijn broek om de plakkracht te verminderen, voor ik het vastplak, dan plakt het niet zo vast.


Dan draai je de stencil om zodat je erop kunt gaan werken.


Ik dep kleuren Molotow Aqua Twin markers op mijn craftsheet en dep de kleuren met een vingersponsje op het label.
Ik heb de kleuren 001 Primary Yellow, 003 Orange, 010 Purple, en 016 Yellow green gebruikt.
Haal als dit klaar is de label van het stencil en verwijder de schilderstape.


Ik heb drie ratjes van Katzelkraft ingekleurd met dezelfde kleuren Molotow Aqua Twin markers
Ik heb de kleuren 003, 010,012  en de 016 gebruikt.


Daarna alles met een leuke tekst erbij op een kaart geplakt. En dit is dan het eindresultaat geworden.


Ik hoop dat jullie dit weer een leuke post vonden en de markers uit de kast gaan pakken want je kunt er echt heel veel mee.



1 opmerking: