dinsdag 3 oktober 2017

I don't Like you

Hallo allemaal,

Onderstaande een grote tag gemaakt met PanPastel. Een gewaagde tekst, maar die is met een knipoog.




Vandaag laat ik jullie een grote tag zien die ik geheel hebt bewerkt met veel stencils. Laagje over laagje. Daarna heb ik accenten gemaakt met de zwarte PanPastel en met een witte (gel) pen.
Onderstaande kleuren PanPastel heb ik verwerkt:
270.5 Yellow Ochre
380.5 Red Iron Oxide
280.5 Orange
740.5 Burnt Sienna






Als eerste heb ik met twee basis kleuren de ondergrond gemaakt.  Hiervoor heb ik de volgende kleuren PanPastel gebruikt:
Yellow Ochre 270.5
Burnt Sienna 740.5
De basis opgebracht met ronddraaiende bewegingen.



Daarna de kleur Orange 280.5 bijgevoegd. En met wederom de ronddraaiende bewegingen de kleuren in elkaar laten overlopen. Zo zie je geen harde lijnen.




Nu de ondergrond klaar is heb ik deze gefixeerd.




Daarna ben ik met dezelfde kleuren een heleboel stencils erop gaan doen. Ik breng de stencils ook over elkaar heen aan.






Met een dabber breng ik Versamark aan op de stencils. Ik laat dit heel even drogen alvorens ik de PanPastel aanbreng. Breng de Panpastel voorzichtig aan met een sponsje.




 Ga hiermee door totdat je tevreden bent. Ook nu de tag fixeren.


Breng daarna mooie accenten aan met zwarte PanPastel. Bladeren en mooie randen zijn hiervoor erg geschikt.






Als ik genoeg accenten heb, fixeer ik de tag weer.




Vervolgens breng ik nog witte accenten aan. Gebruik hiervoorde MOLOTOW marker. Deze werkt heerlijk en de witte kleur blijft helder.




De witte stipjes, staan er in 1 keer helder op.





Als laatste de stempel ingekleurd met de PanPAstel en een tekst gestempeld op wit papier. Deze afbeeldingen allemaal uitgeknipt en op de tag geplakt.


Ik hoop jullie met deze post geïnspireerd te hebben. Na een heerlijke zomer, geniet ik er weer volop van om met al onze mooie producten aan de slag te gaan.


Hartelijke groeten,





1 opmerking: