woensdag 18 oktober 2017

Zentangle bloemen op een GelliPlate print.


Lieve allemaal,

Met plezier plaats ik mijn nieuwe post voor Colourstock.
Graag wil ik de GelliPlate extra onder de aandacht brengen. 
Wat een veelzijdig product.




Gewerkt met Molotow aqua twins, deze zijn heel gemakkelijk aan te brengen op de GelliPlate.
Met de brayer de inkt verdeeld over de GelliPlate.
Een bolletjes-plastic afdruk gemaakt op de GelliPlate en ook nog een paar keer de bloemen
(dit zijn plastic onderzetters) afgedrukt en daarna op papier overgebracht.
De andere keer dezelfde kleuren aangebracht en daarna alleen een aantal keer de bloemen.
Hieronder is te zien wat een top afdrukken je dan op je papier krijgt.





De bloemen heb ik naar voren laten komen door deze met de copic drawing pen om te trekken.
Daarna allerlei zentangle motieven getekend met watervaste pennen.
Deze motieven zijn te vinden op pinterest en internet.





De tweede afdruk (met het bolletjes plastic) ook de bloemen naar voren gebracht door te tekenen.
De randen van de bloemen heb ik gekleurd met de Molotow Aqua twins in dezelfde kleuren die ik op de gelli-plate gebruikt heb. Wat een leuk resultaat geeft dit.


  


Je blijft tekenen totdat het naar wens is. Het is moeilijk om te stoppen, je blijft opvullen.
Nog wat tekst en op mooi cardstock plaatsen in een bijpassende kleur.



Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om je gelli-plate afdruk 
op een leuke andere manier, met zentangle, te bewerken. 
Een prettige dag en tot de volgende keer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten